неділя, 14 червня 2020 р.

Німецька мова 6 клас

08 травня
Уроки на с.202-208 Вивчити нові слова. Впр. 1-2 на відпрацювання нової лексики. Впр, 3 с. 203 розказати за зразком про найбільші міста України. Впр. 3 с. 205 прочитати тексти і підібрати до них заголовки й записати їх у зошити (цифра - буква). Впр 4 с. 206 з"єднати частини речень, записати у зошит (цифра - буква).

05 травня
Уроки на с. 198-201. Вивчити нові слова. Впр. 1-2 на відпрацювання нової лексики. Впр. 3 с. 198 вставити слова, які підходять за змістом (запишіть їх у зошит під відповідними номерами). Впр.4 с.199 як це називається одним словом (також запишіть під номерами). Впр. 4 с. 201 прочитайте і спробуйте розповісти за зразком, скільки, яких національностей проживає в Україні (повторіть числівники)



28 квітня
Урок на с. 193-197  Вивчити нові слова. Впр. 1-2 на відпрацювання нової лексики. Впр.2 с.193 (пригадайте компас і розташування сторін світу). Впр.4 с. 194 прочитайте, заповнюючи пропуски (вставляєте назви сторін світу). Впр. 5 с. 197 прочитати, заповнюючи пропуски ,пропущені слова записати у зошити під відповідними номерами. До речі, даний текст можна готувати на контроль говоріння.

24 квітня
Урок на с. 187-189 Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Впр. 2 складіть із двох речень wenn-речення. Впр.4  складіть із двох речень als-речення. Всі письмові роботи , які я давала, мають бути виконані і здані на перевірку. Коли передати зошити повідомлю пізніше.

21 квітня
Урок на с. 184-186  Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Впр. 2 прочитати речення і порівняти їх значення ,опрацювати правило на с. 234. Впр. 3 прочитати текст і звернути увагу на підкреслені слова і речення з ними. Пронумерувати визначні місця впр. 4. Впр.5 письмово (вставити wenn чи als).

17 квітня
Уроки на с. 179-183 Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Перегляньте ще раз презентацію з минулого уроку

https://naurok.com.ua/prezentaciya-die-sehensw-rdigkeiten-berlins-91571.html
і виконайте впр. 2 які визначні місця зображені на фото?  Впр. 4 прочитайте і скажіть, про які визначні місця йде мова? Впр.2 с. 181 прочитайте і дайте відповіді на питання Тіни. Впр. 4 с 183 відгадайте, про які визначні місця йде мова

14 квітня
Урок на с. 176-178 "Німецькі міста". Вивчити нові слова. Пригадайте, які міста Німеччини ви знаєте. Впр. 3 с. 176-177 прочитайте і доповніть туристичний проспект назвами визначних місць (на малюнках) Впр. 7 . 178 напишіть, які німецькі міста та визначні місця ви хотіли б відвідати.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-die-sehensw-rdigkeiten-berlins-91571.html

10 квітня
Уроки на с. 171-175 "Федеральні землі Німеччини" та"Поради для туристів". Вивчити нові слова. Впр. 1- 2 с. 171 - назви федеральних земель Німеччини - вивчити і показувати на карті їх розташування. Впр. 3 с. 172 називати федеральні землі та їх столиці. Впр. 4 с. 172-173 називати площу земель.
Німеччина складається із 16 федеральних земель, кожна із них має свою столицю. (Так як і Україна складається із областей)
Впр. 2 с. 174 Прочитати речення і звернути увагу на підкреслені сполучники. Опрацювати правило на с. 233 і виконати письмово впр. 4 .175.

7 квітня
Тестову роботу по темі "Подорожі" напишемо  після повернення в школу. А сьогодні починаємо нову тему "Німеччина". Уроки на с. 167-170 "Країни-сусіди Німеччини" та "Країна і люди". Записуємо і вивчаємо нові слова. Впр. 1-2 на відпрацювання нової лексики. Пригадайте, які європейські країни ви знаєте? Розгляньте карту у впр. 3 с. 167 і назвіть, з якими країнами межує Німеччина на півночі, півдні, заході та сході. Впр. 5 с. 168 (Яка з країн не пасує?). Впр. 3 с. 169 (Який прапор належить якій країні?) Впр. 4 с. 169-170 (Доповніть текст словами із рамочки).

3 квітня
Теми  "Пригодницька подорож" та "Навколосвітня подорож" с.159-163
Вивчити нові слова. Впр. 1 с. 159 (дієслова в теперішньому і минулому часі, повторення теми минулого уроку) Впр.2 прочитайте текст і пронумеруйте малюнки в правильній послідовності подій у тексті. Впр. 3 с. 160 з"єднайте речення. Впр .1 с. 161 утворіть дієслова в Prateritum.Впр. 3 с. 161-162 прочитайте текст і виберіть правильний заголовок. Дайте відповіді на питання до тексту впр. 4 і з"єднайте частини речень впр.5 письмово.

31 березня
Опрацьовуємо теми "Mit dem Zug fahren" та  "Reiseeindrucke" на с. 154- 157
Виписати і вивчити нові слова. Вправи 2, 3, 4 с 154-155 відпрацьовуємо нову лексику, повторюємо числівники, складаємо подібні діалоги.Вправа 2 на с. 156. Прочитайте і порівняйте два тексти, зверніть увагу на часову форму виділених дієслів. У тексті В вжита проста форма минулого часу (правило на с. 228 -229). У вправі 3 на с. 157 наведено приклади відмінювання слабких дієслів, модальних та неправильних дієслів, сильних дієслів та та дієслів з префіксами. (це ви мусите вивчити) . Для перевірки вивченого виконайте впр.4 на с.157 та впр. 6 на с. 158 письмово (на оцінку). Бажаю успіхів і міцного здоров"я. Залишайте свої коментарі, виникатимуть питання - дзвоніть.

20 березня
Опрацювати теми  "На вокзалі" та "Квитки" с. 149-153
Вивчити нову лексику (записати у словнички також), звернути увагу на дієслова з відокремлюваними префіксами abfahren, ankommen.
Повторити числівники, позначення годинника в німецькій мові. Впр. 2 с. 149 дати відповіді на питання за таблицею. Впр. 4 с. 150 (прочитати  знайти відповідну інформацію в розкладі руху с. 149
Впр. 1,2 на відпрацювання нової лексики
Впр. 3 с. 152 (дати відповіді на питання), впр. 4 (прочитати і інсценізувати діалоги.
Впр. 6 с 153 виконати письмово (Ви повинні купити квитки. Як ви це зробите? Напишіть, використовуючи словниковий матеріал вправи)

18 березня
Тема DieReiserout (Маршрут подорожі) с.146-148
Вивчити нові слова (всі є у словнику).
Далі виконуємо вправу 1, користуючись транскрипцією до текстів с.221. Вправа 2 дана для відпрацювання вживання прийменниів із знахідним відмінком (правило на с.233) .
Вправу 3 виконаєте у зошитах (вставити пропущені слова (артиклі)  правильній формі), для цього повторіть відмінювання означених артиклів та вказівних займенників (с.227)
Вправа 4. Прочитайте і знайдіть на карті маршрут подорожі, описаний у тексті.
Вправа 5. Опишіть інший маршрут на карті,за зразок взяти впр. 4.
Бажаю успіхів і гарного настрою.

Німецька- супер уроки

Немає коментарів:

Дописати коментар