неділя, 14 червня 2020 р.

Німецька мова 7 клас

13.04.2021

Урок 62 с. 166 - 168 Записати і вивчити нові слова. Вправа 2: прочитати з розумінням текст і звернути увагу на підкреслені займенники. Опрацювати правило впр. 3. Вправа 4: прочитати тексти, розгадати вікторину. Вправа 5 письмово: вставити пропущені займенники у правильній формі.



20.01.2021

Урок 37 с. 100-102

Записати і вивчити слова.

Вправа 1: прочитайте виразно вірш.

Вправа 2: скажіть, що зображено на малюнках?

Вправа 3: запишіть, що каже пацієнт і що каже лікар?

Вправа 5: складіть невеличку історію за зразком і малюнками, запишіть.



19.01.2021

Урок 36 с. 97-99

Записати і вивчити нові слова.

Вправа 1: відпрацювати вимову слів в однині і множині.

Вправа 3: прочитайте речення і доповніть їх відповідними словами із вправи 1.

Вправа 4: розгляньте таблицю і прочитайте правило, добираючи правильні закінчення. (В нагоді вам стане правило на с 206-207).

Вправа 5: утворіть речення з weil чи da і запишіть їх  зошити.



13. 01. 2021

Урок 35 с. 95-96

Записати і вивчити нові слова.

Вправа 1: потренуватися у вимові слів у однині і множині.

Вправа 3: доповнити речення словами  із вправи 1

Вправа 4: опрацювати правило вживання сполучників weil i da.

Вправа 5: із двох речень скласти одне, використовуючи сполучники weil чи da (письмово)

12.01. 2021

Урок 34 с. 93-94

Записати і вивчити нові слова.

Вправа 1: Прочитати слова в однині і множині

Вправа 2: Що зображено на малюнках? Вибрати слова із впр.1

Вправа 3 Що пасує? Доповніть речення.

Вправа 4 : прочитайте текст і запишіть речення, які відповідають змісту тексту (вправа 5)


25.11.2020

Урок 28 с. 75-77

Записати і вивчити нові слова.

Вправа 1 опрацювати творення нових слів.

Вправа 2-3 прочитати тексти і вставити пропущені слова і номери малюнків.

Вправа 4 письмово доповнити речення.

Вправа 5 написати, якими кухонними приладами ви користуєтесь.





24. 11. 2020

Урок 27 с. 73-74

Записати і вивчити нові слова.

Вправа 1, навчитись читати скоромовки.

Вправа 2, описати малюнки за зразком.

Вправа 3, доповнити речення і записати їх.

Вправа 4, як готують ці страви? Описати за зразком.




18. 11. 2020

Урок 26 с.71-72

Записати і вивчити слова.

Вправа 1 скласти словосполучення.

Вправа 2 Доповнити речення за малюнками (записати, з яких інгредієнтів складаються страви, зображені на малюнках).

Вправа 3 прочитати діалог, звернути увагу на підкреслені слова (nichts - нічого, etwas - щось).

Вправа 4 прочитати речення із наведеними займенниками і запам"ятати, що вони є незмінними.

Вправа 6. Вибрати фото із вправи 2 і скласти список продуктів для цієї страви.





04.11. 2020

Урок 20 с. 55-57

Записати і вивчити слова.

Вправа 1 для розминки. Вправа 2 прочитати дати і записати їх словами. Вправа 3 прочитати текст і заповнити  таблицю (письмово). Вивчити прийменники, які вживаються з давальним відмінком (впр. 5) і виконати письмово вправу 6. Виконані роботи скидаєте мені на вайбер до 17.00.

03.11.2020

Урок 19 с. 53-54

Записати і вивчити слова

Вправа 1 Утворити множину іменників

Вправа 2 Що до чого пасує? з"єднати (цифра - буква)

Вправа 4 Прочитайте репертуар у дитячому театрі і напишіть до нього коментар за зразком.

Вправи 2 і 4 надсилаєте мені на перевірку до 13.00


07 травня
Контроль навичок письма  (семестрова контрольна робота)

05 травня
Контроль навичок аудіювання (семестрова контрольна робота)

30 квітня
Контроль навичок читання (семестрова контрольна робота)



28 квітня
Контроль навичок читання

23 квітня
Урок 69 с. 184-185. Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Впр. 2 заповнити пропуски. Впр. 3 прочитати текст і виконати впр. 4 (виписати головну інформацію про ці визначні місця). Звертаю вашу увагу на те, що всі письмові роботи, які я задавала, мають бути виконані у зошитах і здані мені на перевірку для оцінювання. Зошити передати до 5 травня (на основі оцінок, які ви отримаєте за ці роботи ви матимете тематичні).


21 квітня
Урок 68. Вивчити нові слова. Впр. 2 Пригадайте, які визначні місця Києва. Впр.3 Як ви думаєте, які з цих визначних місць туристи відвідують найчастіше? Порівняйте з вашими припущеннями. Впр. 3 прочитайте тексти і скажіть, про які визначні місця йде мова. Впр.4  що тут зайве? Яке це визначне місце? Запишіть.

16 квітня
Урок 67 Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Впр. 2 Які визначні місця зображені на фото? Розказати за зразком. Впр. 3 Прочитати текст, заповнити пропуски. Впр. 4 доповнити речення (письмово)

14 квітня
Урок 66. с. 176-177 Вивчити нові слова. Впр. 1 с. 176 повторити основні форми дієслів. Впр.3 с. 176-177 доберіть заголовки до текстів. Впр. 4 с.177 письмово дописати дієслова, які пасують та скласти речення із цими словосполученнями і запасати їх.

9 квітня
Урок 65 с. 174-175. Вивчити нові слова. Впр. 1 на відпрацювання нової лексики. Впр. 2 як називаються визначні місця України, зображені на фото? Впр. 3 прочитайте текст і скажіть, про які визначні місця із впр.2 йде мова. Впр. 5які визначні місця чи міста зашифровані? Напишіть правильно у зошит. Впр. 6 знайдіть інформацію про інші визначні місця України і запишіть у зошит загадки як у впр.3.
https://reisewelt-ukraine.com/de/ukraine-karte/
https://www.youtube.com/watch?v=XiqgDTxA3Oc
Перегляд презентацій допоможе вам у виконанні завдань та познайомить із визначними місцями України, про які ви, можливо, ще не знали.

7 квітня
Тестову роботу по темі "Німеччина" напишемо  після повернення в школу.  Сьогодні починаємо нову тему "Україна". Урок 64 с. 172-173. Вивчити нові слова.  Повторити сторони світу і їх напрямки (впр. 1 с. 172). Впр.2 розгляньте карту і доповніть речення та вивчіть їх. Впр. 3 скласти слова і записати їх у зошити. Впр. 4 с. 173 упорядкувати слова із рамочки і навчитись розповідати про Україну, початок розповіді у впр. 5. (готуємось до контролю говоріння).

2 квітня
Урок 62 с. 166-168 Вивчити нові слова Впр. 1 на відпрацювання нової лексики.  Впр. 2. с.166 прочитати текст і звернути увагу на підкреслені займенники. Впр.3 опрацювати правило вживання займенників jemand (хтось) та niemand (ніхто). Впр. 4 с. 167-168 Прочитати тексти та підібрати до них заголовки. Впр. 5 виконати письмово (вставити у правильній формі jemand чи niemand)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-die-sehensw-rdigkeiten-berlins-91571.html
Перегляньте презентацію, вона допоможе вам вивчити визначні місця Берліна.

31 березня
Урок 61 с. 163 - 165. Вивчити нові слова. Впр. 1-2 на відпрацювання нової лексики. Відеоурок, який я пропонувала переглянути минулого разу вам допоможе. Прочитайте текст впр. 3 і дайте відповідь "Яких визначних місць нема на картинках?" Повторіть простий минулий ча і виконайте впр. 7 с 165 письмово. Бажаю успіхів і міцного здоров"я. Залишайте свої коментарі, виникатимуть питання - дзвоніть.

19 березня
Добрий день
Минулого разу, я дала вам завдання на два дні, тому продовжуєте працювати за підручником. Вивчаєте нову лексику.
https://www.youtube.com/watch?v=ebSrNMQJlt0 За цим посиланням ви можете подивитися "Deutschland. Berlin / Учебный фильм для урока немецкого", який якраз по темі уроку.

17 березня 
Урок 55-60 с. 149-157. Вивчити нові слова, Для користування електронними додатками до підручника увійдіть на сайт interactive.ranok.com.ua Впр. 5 с. 152 у зошиті письмово.

Немає коментарів:

Дописати коментар